El dimecres dia 4 de maig vam anar a veure la fruiteria La Maduixa. La Teresa la fruitera molt amable i contentíssima ens va ensenyar totes les fruites de la parada. Desprès vam triar les que més ens agradaven per poder fer un tast quan arribessim a l'escola. els nens i les nenes van triar , maduixes, sindria, meló, nespres, mandarines, plàtans.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada